Its National Cleavage Day Bunnies!!!

Yup!
And I support is EVERY year (no pun intended)!
Apart from my birthday, it’s one of my favourite days of the year!

There’s a lot of stuff going on in the Bloggersphere for today- Glugster called for cleavage pics ‘coz he likes boobs (ain’t I lucky I have a decent pair); OffTheHoox is collecting pictures and will donate money to charity for each one he gets and Sage has decided its INTERnational cleavage day and also called for pictures!

If you’ve got it- flaunt it I reckon!!!

So here is me today! I figured red was appropriate…

Happy Cleavage Day Bunnies!!!

About Angel

Wife, mom, cake artist, Guide Dog puppy raiser, ADHD champion, wedding planner, and tattooed cat slave.

Bookmark the permalink.

12 Responses to Its National Cleavage Day Bunnies!!!

  1. angel says:

    w.w.: why thank you!

  2. Within Without says:

    I think you submit your bunnies (no, not those bunnies, THOSE bunnies) as a poster candidate for next year’s Cleavage Day.

  3. angel says:

    cami: indeed!

    sweets: 😀

    glugster: ooh you bad bad man!!!

    bridget: omg i’m so sorry!!!

    not…

    mel: oh no!!! i’ll remind you next year girl!!!

    natalie: you too!

    sage: that pic was me on cleavage day- the other one i took the day before cleavage day…

    m@: LOL

    writeprocrastinator: that’s good right?
    ;-P

  4. Writeprocrastinator says:

    YOW!

  5. M@ says:

    Perfect for squeezing.

  6. Southern Sage says:

    thanks for the shout out!!
    you should lemme post that pic!!
    an any others u have!!!!!!!!!!!

  7. Natalie says:

    LOL@Mel! Happy Cleavage day!

  8. Mel says:

    Bugger, I forgot. It cost me R16 000 for these puppies and the one legit chance I have to show them off, I blow it!

  9. Bridget says:

    GLUG WAS SUPPOSED TO POST IT NOT YOU!!!!!

    ARGGGGGGGGG!!!

    You RUINED EVERYTHING!!!

  10. Glugster says:

    Noice. Can’t wait for tonight!!!!

  11. sweets says:

    happy cleavage day! ok you win… that is some serious cleavage!!!

  12. CamiKaos says:

    it seems like I changed my blog header just in time then…